Prima  |  Noutăţi  |  Noutăţi ContabilȘef | Inventarierea anuală. Aspecte practice și contabile de care trebuie să ținem cont.

Inventarierea anuală. Aspecte practice și contabile de care trebuie să ținem cont.

23.11.2017   3538   Irina Rabovilă, Contabil
imprimare
De regulă, contabilii și persoanele responsabile de evidența contabilă, privesc cu aceiași îngrijorare, obligația privind efectuarea inventarierii. Poate din considerentul că acest proces, este unul complex și în unele cazuri foarte voluminos. Acest articol, are scopul de a vă ajuta la pregătirea unui plan de aliniere a datelor contabile și a celor efectiv existente la sfârșitul perioadei de raportare. Formarea informațiilor complete și fiabile despre activitatea entității, reprezintă o principală sarcină a contabililor. Evident că și responsabilitatea este una pe măsură, deoarece situațiile financiare întocmite, servesc pentru utilizatorii acestora, drept bază în luarea deciziilor care pot influența semnificativ activitatea oricărei entități.
Această informație este protejată! Vă rugăm să vă înregistrați.

Membru nou
Pentru accesarea informațiilor protejate,
Vă rugăm să completați
forma de înregistrare.

Autentificare
Email:
Password:  
Comentarii Adaugă comentariu
 
Nume, Prenume *: E-mail:
Comentariu * caractere rămase  
© 2017 Contabil Şef. Toate Drepturile Rezervate.