Prima   |  Despre noi  |  Consultant SNC

Consultant SNC - servicii de consultanță privind Standardele Naționale de Contabilitate aplicabile din 01 ianuarie 2015

imprimare

Descrierea serviciului

Prin accesarea acestui serviciu, veți avea posibilitatea să primiți răspunsuri calificate la întrebările Dvs., legate de aplicarea Standardelor Naționale de Contabilitate noi, valabile în mod obligatoriu pentru entitățile din țară, începând cu 01 ianuarie 2015 și de alte intrebări din domeniul contabilității. Întrebările Dvs. o să puteți trimite pe posta electronică destinată pentru acest serviciu consultant@contabilsef.md. Specialiștii paginii vor prelua întrebările și vor pregăti răspunsurile într-un interval de timp rezonabil (de regulă, în decurs de 3-5 zile lucrătoare, în dependență de complexitatea întrebării) și le vor expedia la adresa de e-mail indicată la înregistrare. Instrucţiunea detaliată de abonare la serviciu o găsiţi aici.

De ce trebuie să vă abonați la acest serviciu?

În înțelegerea noastră, din următoarele motive:

  1. Veți putea afla părerea altor specialiști cu experiență în implementarea noilor SNC, pentru a lua decizii contabile conștiente și corecte;
  2. Veți primi link-urile la materialele pe tema care vă interesează (acte normative, articole din publicațiile periodice, scrisori (comunicate informative) emise de organele de reglementare și control de stat, referințe la paragrafele din SNC noi, care conțin informații utile la subiectul solicitat etc);
  3. Veți ridica nivelul de pregătire profesională, având acces la servicii de consultanță profesională;
  4. Veți economisi timpul la căutarea soluțiilor pentru problemele apărute;
  5. În așa fel veți contribui la dezvoltarea profesiei contabile din Republica Moldova. Pagina electronică Contabilsef.md, în mare parte, este un proiect conceput în interesul contabililor, pentru a contribui la promovarea valorilor profesiei contabile, facilitarea muncii și apărarea drepturilor profesionale ale contabilior din țara noastră.

Prețul abonamentului

Prețul abonamentului pentru acest serviciu constituie 6000 lei, fără TVA  pentru un an calendaristic care decurge din momentul plății. În același timp, vă atragem atenția că numărul întrebărilor incluse în abonamentul dat nu poate să depășească 20 de întrebări.  Acest abonament este destinat întreprinderilor mici și mijlocii. Pentru întreprinderile mari prețul abonamentului și numărul întrebărilor incluse în abonament se stabilește individual.

Modalitatea de abonare la serviciu

Pentru a vă abona la acest serviciu vă rugăm să vă autentificați pe pagina contabilsef.md. În cazul în care nu sunteți  înregistrat ca utilizator, efectuați procedura de înregistrare. După înregistrare veți primi un mesaj de activare a contului utilizatorului pe e-mail-ul indicat la înregistrare. Efectuați autentificarea pe pagină, apoi în meniul utilizatorului selectați categoria „Servicii contabilsef" și abonați-vă la serviciul solicitat. În scurt timp veți primi contul de plată. Odată cu primirea plății pentru abonament (prin transfer bancar sau în numerar), va fi activat serviciul ales și veți primi o scrisoare de înștiințare pe e-mail. Ulterior, trimiteți întrebările Dvs. pe poșta electronică consultant@contabilsef.md, după care specialiștii noștri vor pregăti răspunsurile și le vor remite prin poșta electronică indicată la înregistrare. Pentru orice întrebări sau detalii puteți să ne contactați la e-mailul office@contabilsef.md sau la numărul de telefon 022 22-49-37

Totodată, înainte de a vă înregistra, vă îndemnăm să faceți cunoștință cu termenele și condițiile acestui serviciu.

Instrucţiunea detaliată de abonare la serviciu o găsiţi aici.

© 2017 Contabil Şef. Toate Drepturile Rezervate.