Nu au fost gasit nimic!

Politica de protecție a datelor

I. DISPOZIȚII GENERALE

Prezenta politică a fost elaborată în conformitate cu prevederile legislației în vigoare a Republicii Moldova, inclusiv Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal și are drept scop reglementarea modului de colectare și utilizare a datelor cu caracter personal ale clienților (în continuare – utilizator sau subiecții datelor cu caracter personal), precum și condițiile de utilizare a acestora în cadrul SC„ Totul pentru contabil” SRL (în continuare – Societatea).

II. SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prelucrarea datelor cu caracter personal ale subiecților vizați în capitolul I al prezentei Politici, are drept scop executarea prevederilor contractelor încheiate cu aceștia și/sau accesarea serviciilor prin intermediul situ-lui  www.contabilsef.md, deținut de Societate.

III. COLECTAREA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Publicația colectează date cu caracter personal de la utilizatori în procesul creării contului/profilului de utilizator în site-ul (pagina web) www.contabilsef.md, la etapa de înaintare a comenzilor pentru produsele/serviciile prestate de Societate sau la încheierea contractelor. Adițional pot fi solicitate informații ca: adresa de e-mail, funcția deținută, numere de telefon, compania, etc., pentru îmbunătățirea produselor/serviciilor oferite, inclusiv pentru etapa de livrare a produselor în formă fizică (reviste, facturi).

Când vizitați site-ul, colectăm automat anumite informații despre dispozitivul dumneavoastră, cum ar fi informații despre browser, adresa IP, fus orar.

Când contractați un serviciu prin intermediul site-ului nostru (revista, cursuri, etc.) colectăm datele necesare care să permită identificarea dumneavoastră: nume, prenume, date de contact.

Folosim Google Analytics pentru a ne ajuta să înțelegem cum utilizează clienții noștri site-ul - puteți citi mai multe despre modul în care Google utilizează informațiile dvs. personale aici: https://www.google.com/intl/ro/policies/privacy/.

Nu colectăm și nu prelucrăm date sensibile, definite ca atare de GDPR. Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor.

Solicităm și prelucrăm date personale pentru: 

  • a face posibilă crearea contului dumneavoastră pe site și funcționarea site-ului;
  • asigurarea plății sumelor aferente serviciilor oferite pe site-ul nostru;
  • transmiterea de newslettere, invitații, materiale legate de serviciile noastre și informații legate de evenimentele sau programele pe care le organizăm sau pe care le promovăm – dacă vă oferiți consimțământul în acest sens;
  • oferirea de răspunsuri la reclamațiile plasate;
  • evaluarea serviciilor oferite pe site;
  • monitorizarea vânzărilor și comportamentul Clienților, scopuri administrative, de media și altele asemenea - dacă vă oferiți consimțământul în acest sens;
  • comunicarea de oferte de bunuri și/sau servicii - dacă vă oferiți consimțământul în acest sens;
  • prestarea serviciilor disponibile pe site, activarea abonamentelor dumneavoastră la serviciile noastre.

Temeiurile prelucrăriiSocietatea are dreptul de a prelucra date personale pentru scopurile prezentate mai sus:

  • pentru că prelucrarea datelor este necesară pentru a face posibilă crearea contului, funcționarea site-ului și accesul la serviciile oferite pe site (încheierea contractului de prestări servicii la distanță), realizarea plății costurilor aferente serviciilor prestare și oferirea de răspunsuri la reclamațiile plasate, dacă este cazul;
  • pentru executarea unui contract încheiat între Societatea și dumneavoastră;
  • pentru că v-ați dat consimțământul expres în acest sens prin bifarea căsuțelor aferente.

Datele cu caracter personal sunt prelucrate prin mijloace automatizate sau neautomatizate și numai în măsura necesară realizării atribuțiilor și competențelor legale ale Societății, cu respectarea prevederilor Legii nr. 133/2011, a tuturor măsurilor legale de securitate și confidențialitate a datelor, precum și respectarea drepturilor persoanelor vizate.

Prin acceptarea prezentei Politici, utilizatorul și-a exprimat consimțământul pentru colectarea, administrarea datelor cu caracter personal ale acestuia și includerea datelor cu caracter personal în baze de date, precum și prelucrarea lor, în condițiile și cu respectarea reglementărilor legale în vigoare.

Prin prelucrarea de date/informații furnizate de utilizator se înțelege orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor/informațiilor prin mijloace automatizate sau neautomatizate, precum colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea și/sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți, alăturarea ori combinarea, blocarea sau ștergerea sau distrugerea acestora.

IV. DREPTURILE SUBIECTULUI DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În conformitate cu prevederile Legii nr. 133/2011, subiectul datelor cu caracter personal are următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul la acces, dreptul la intervenție asupra datelor și dreptul de opoziție, pe care le poate exercita printr-o cerere scrisă adresată Societății la adresa electronică office@contabilsef.md sau direct la telefon 022 22 49 37.

V. SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Măsurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel încât să asigure protecția datelor cu caracter personal procesate.

Societatea îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și garantează protejarea informației și sistemelor informatice de accesul neautorizat, folosirea, dezvăluirea, întreruperea, modificarea ori distrugerea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal.

Totodată, în scopul protejării datelor, se întreprind următoarele măsuri de securitate:

  • toate sistemele operaționale și de procesare a datelor se desfășoară în medii securizate, astfel ca informația să fie protejată de acces din partea unor părți terțe;
  • accesul la date se acordă numai persoanelor autorizate și în scopuri bine determinate, în conformitate strictă cu politica internă de securitate;
  • angajații sunt instruiți cu privire la importanța păstrării confidențialității informației.

VI. PRINCIPIILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Legalitate: datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.

Scopul bine determinat: orice prelucrare de date cu caracter personal se face în scopuri bine determinate, explicite și legitime, adecvate, pertinente, și neexcesive prin raportare la scopurile în care sunt colectate.

Confidențialitate: reglementările interne în cadrul Societății conțin prevederi cu privire la confidențialitatea informațiilor.

Consimțământul persoanei vizate: orice prelucrare de date cu caracter personal, poate fi efectuată numai dacă subiectul datelor cu caracter personal și-a dat consimțământul printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care îl privesc să fie prelucrate. Consimțământul nu este cerut în cazurile prevăzute în art. 5 alin. (5) al Legii nr. 133/2011.

Securitate: se asigură măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, în special dacă prelucrarea respectivă comportă transmisii de date în cadrul unei rețele, precum și împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală.

Respectarea cerințelor privind protecția datelor cu caracter personal: datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu Legea nr. 133/2011, cu modificările și completările ulterioare.

Informare: Societatea se angajează să aducă la cunoștința subiecților datelor cu caracter personal acest document prin publicarea acestuia pe site (pagina web) www.contabilsef.md. 

Este posibil să transmitem datele personale pe care ni le furnizați către companii afiliate și/sau către alți parteneri și colaboratori cu care avem stabilite raporturi contractuale în vederea desfășurării activităților noastre și a îndeplinirii obligațiilor legale care ne revin, cum ar fi: specialiștii care postează materiale pe site, furnizorii de servicii informatice, de servicii de contabilitate, de servicii juridice, de servicii de marketing, de servicii de curierat, de servicii de internet și telefonie mobilă, procedatorii de plăți care sunt autorizați de noi să intermedieze plățile, specialiști în domeniul de activitate în care activăm, pe care îi contractăm pe a vă oferi o calitate cât mai bună a serviciilor noastre și alți asemenea furnizori.

Transmiterea datelor către terțe persoane are loc sub rezerva asumării de către acestea a clauzelor de confidențialitate pe care le stabilim.

De asemenea, putem transmite unele din datele personale colectate către autoritățile sau instituțiile publice competente, atunci când legea impune acest lucru sau către instanțele de judecată atunci când ne apărăm în justiție sau când ni se cere de către instanță acest lucru.

Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani. Vă rugăm să nu vă creați cont pe site-ul nostru și să ne furnizați nicio informație în cazul în care nu aveți împlinită vârsta de 18 ani.

Societatea are dreptul de a modifica Politica de protecție a datelor oricând, fără o notificare prealabilă, postând varianta actualizată pe site. Aveți obligația de a citi Termenii și condițiile, Politica de protecție a datelor ori de câte ori accesați site-ul.