Atenţie, statele de personal ale unităţii !
Stimaţi cititori, vă reamintim, că conform Codului Muncii al RM (alin. c), punct 2, art. 10), angajatorul este obligat să aprobe în prima lună a fiecărui an calendaristic ( adică în ianuarie), statele de personal ale unităţii şi în termen de 2 luni de la data aprobării acestora, se prezintă (în formă scrisă sau electronică), un exemplar al statelor de personal inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază de competenţă este amplasată unitatea.
Cu alte cuvinte termenul limită de prezentare a acestora este 31 martie.
Totodată pentru întreprinderile nou create lista statelor se aprobă în prima lună de la începutul activităţii şi de asemenea, în termen de 2 luni de la data aprobării acestora, se prezintă (în formă scrisă sau electronică) inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază de competenţă este amplasată unitatea.
Formularul statelor de personal a fost aprobat în Convenţia colectivă nr. 12 din 09.07.2012 şi arată astfel.