Privind obligativitatea persoanei asigurate de a schimba poliţa de asigurare obligatorie de asistenţă medicală prin intermediul angajatorului în cazul schimbării numelui de familie a acestuia
Ce documente se prezintă de către angajator la CNAM dacă unul din angajaţi şi-a schimbat numele de familie?
În cazul schimbării numelui, persoana asigurată angajată este obligată să-şi schimbe poliţa de asigurare obligatorie de asistenţă medicală prin intermediul asiguratului (angajatorului).
Pentru aceasta, persoana asigurată urmează să completeze o cerere tip, modelul fiind accesat de pe site-ul: www.atchisinau.com.md, cu anexarea obligatorie a actelor ce confirmă schimbarea numelui (copia buletinului de identitate, copia certificatului de căsătorie, etc).
Persoana responsabilă de asigurarea
obligatorie de asistenţă medicală din cadrul instituţiei, organizaţiei (
Poliţa de asigurare posedată anterior urmează a fi returnată Agenţiei teritoriale ca mai apoi să se elibereze o nouă poliţă de asigurare cu includerea tuturor datelor personale în conformitate cu actele prezentate.