Nu au fost gasit nimic!

01.02.2025 la 09:30

Offline

Seminar în sală „Completarea declarației cu privire la impozitul pe venit VEN12”


În cadrul acestui seminar interactiv va avea loc prezentarea aspectelor practice, aplicabile ale Declarației VEN12 din domeniul Fiscalității și Contabilității.

Tematica:

 

I.  Deducerea amortizării mijloacelor fixe în scopuri fiscale; Determinarea rezultatului
fiscal în declarația VEN 12 prin exemple.

  • Determinarea duratei de funcționare utilă a mijloacelor fixe exploatate anterior.
  • Tratamentul fiscal al cheltuielilor de reparație a mijlocului fix efectuate până la darea în exploatare a acestuia
  • Explicații privind deducerea cheltuielilor pentru reparaţia mijloacelor fixe proprii și în folosință, care fac obiectul unui contract de leasing operaţional, locaţiune, concesiune, arendă, comodat, sublocaţiune.
  • Rezultatul fiscal al pierderilor în cazul vânzării mijloacelor fixe la valoarea mai mică decât cea reflectată în evidența contabilă. Consecințe fiscale. Exemple în cazul donației, schimb, ieșiri forțate.
  • Completarea registrului de evidență a MF pe categorii de proprietate în scopuri fiscale;

 

II.  Completarea Declarației VEN 12 pentru perioada fiscală 2024; Modificări actualizate.

  • Actualizări fiscale privind prezentarea și completarea declarației VEN 12 – A 2024
  • Explicații privind ajustarea în scop fiscal a veniturilor și cheltuielilor, anexa 1D și 2D.
  • Determinarea facilităților fiscale, anexa 4D si 6D. Raportarea cheltuielilor suportate pentru hrana angajaților.
  • Donații filantropice, Contabilizarea subvențiilor primite sub orice formă.
  • Cheltuieli de reprezentanță. Completare în Declarația VEN 12
  • Reportarea pierderilor anilor precedenți.

 

III Etapele de întocmire a Situațiilor financiare. Cazuri de corecție anilor precedenți.

  • Modul de inventariere a elementelor contabile, exemple operațiuni și note contabile.
  • Analiza înregistrărilor contabile corecte în balanța de verificare.
  • Provizion – necesitate sau obligație?
  • Conținutul și modul de întocmire a anexelor Situațiilor Financiare - forma complex
  • Aprobarea, semnarea și prezentarea situaţiilor financiare. Reformarea bilanțului contabil.

 

În cadrul seminarului vor fi prezentate exemple practice, relatate prin explicație în baza studiilor de caz.

 

Tariful participării la seminar:
Pentru participare la seminar, achitaţi/participant tariful de instruire: 
1400 lei până la data de 23.01.2025
1500 lei din data de 24.01.2025
Preţul include materialul informativ. Contul de plată se solicită prin email. Achitările se acceptă, inclusiv până în data de 30.01.2025 (inclusiv). Mai multă informație pe email sau telefon.

 

Coordonatele seminarului:
Data: 01.02.2025 (09:30 – 17:00)
Locaţie: Chișinău, strada Armenească 42 (Materiale de lucru, inclus)
Limba: română
Tipul instruirii: Informativ practic
Traineri: Specialişti fiscal -contabili, practicieni

 

Contacte:
Marca Klubafaceri SRL
Telefon: 068 774 518
Email: klubafaceri@gmail.com
Facebook: Marca Klubafaceri

Înregistrare la seminar