Privind neprezentarea modificărilor la listele
de evidenţă nominală a persoanelor asigurate dacă angajatul a demisionat şi a
fost reangajat în una şi aceeaşi lună
Punctul 9 din Regulamentul privind
modul de completare, eliberare şi evidenţă a poliţelor de asigurare obligatorie
de asistenţă medicală, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.1015 din 05.09.2006
„Cu privire la aprobarea unor acte normative", stabileşte că angajatorul
va prezenta Agenţiei listele de evidenţă nominală a persoanelor asigurate
angajate şi modificările la aceste liste, pînă la data de 7 a lunii următoare
celei în care au avut loc schimbările.
În cazul în care schimbările de concediere şi reangajare a aceleiaşi persoane au avut loc pînă la data de 7 a lunii următoare celei în care a avut loc concedierea şi reangajarea, angajatorul nu va prezenta agenţiei teritoriale a CNAM în a cărei rază teritorială îşi are sediul, modificările la lista de evidenţă nominală a persoanelor asigurate angajate, deoarece persoana angajată urmează să achite primele de asigurare în mărimea, modul şi termenele stabilite de legislaţie.