Serviciul Fiscal de Stat informează că se înregistrează o latență a sistemului informațional automatizat „e-Factura” ceea ce provoacă dificultăți temporare în procesul de utilizare a acestuia.
Deficiențele sunt minore și ar putea fi legate de vizualizarea facturilor fiscale, imprimarea facturilor fiscale ș.a.
În acest caz vă recomandăm:
Efectuarea unui Refresh/ Reîncărcarea paginii;
Verificarea și curățarea cache-ului și a cookie-urilor:
Pentru Google Chrome:
1. Deschide Chrome.
2. Dă clic pe meniul din dreapta sus (cele trei puncte verticale). 3. Selectează "Setări" (Settings).
4. Derulează în jos și alege "Confidențialitate și securitate" (Privacy and security).
5. Selectează "Șterge datele de navigare" (Clear browsing data). 6. În fereastra care apare:
- Alege intervalul de timp (ex.: ultimele 24 de ore, ultima săptămână sau tot timpul).
- Bifează opțiunile "Cookie-uri și alte date despre site-uri" și "Imagini și fișiere în cache".
7. Apasă "Șterge datele" (Clear data).
Pentru Mozilla Firefox:
1. Deschide Firefox.
2. Apasă pe meniul hamburger (cele trei linii orizontale din dreapta sus).
3. Selectează "Setări" (Settings).
4. Mergi la secțiunea "Confidențialitate și securitate" (Privacy & Security).
5. În categoria "Cookies și date ale site-urilor", dă clic pe "Șterge datele" (Clear Data).
6. Bifează "Cookies și date ale site-urilor" și "Conținut web în cache".
7. Apasă "Șterge" (Clear).